lørdag 21. juli 2012

Tunika

Skoleåret som har gått har jeg fått vært så heldig å være en del vikar for flotte, flinke og kreative 10. klassinger. Ei av jentene sydde en tunika jeg synes var kjempeflott! Rettelse: Mange av elevene laget mye fint som jeg synes var kjempeflott!! Men denne ene tunkaen ble jeg veldig inspirert av, jeg ville også ha tunika i dette stoffet;) Det hører med til historien at jenta designet toppen selv, lånte et enkelt mønster av meg som hun endret på og laget til sitt eget! Flinke!



Bomullstoff med blonder i pudderrosa. Toppen har jeg designet selv, og mønsteret har jeg konstruert selv.



Jeg gjorde et kupp for noen uker siden; fikk kjøpe en utstillingsbyste av en butikk som skulle kaste den fordi foret av gått opp i sømmene, til 1/10 av utsdalgspris:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.